vad ska man välja?

Jag har i kanske 2år? velat sluta röka och börja träna, nu har jag varit rökfri i hela 3månader! WooHoo för mig!

Nu vill jag börja träna, men varför måste man välja? Styrka eller konditon? jo för att jag bor i denna skithålan.. Alternativet är att köra till veberöd, men då får jag en i mina ögon en onödig körkostnad och bensinen är inte billig.. .

Här i Sjöbo har jag att välja mellan kraftverket och fitness centret, finns för och nackdelar med båda men ingen av de två har det jag vill ha. Jag skulle vilja kunna komma och träna när jag vill, både kondition och styrka men samtidigt ha chans till t.ex spinning i grupp..

Var föresten o klippte mig igår, senast var i januari så det var på tiden. Nu är det ca 15cm kortare och med 2 turkosa fjädrar :o)


Kommentarer
Postat av: katta

Hahaha perikles är inte mina favoriter heller men dom är fan bra efter några bärs! haha ;) Näråå... tack så jätte jätte mycket! Det börjar gå neråt så att säga hehe! KRAM!

2011-09-08 @ 12:02:06
URL: http://kattasfett.se
Postat av: Annie

Vill se foto! ;)

2011-09-08 @ 18:17:50
URL: http://genitore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback