20 dagar :o)

Har sanerat toaletterna idag, skrubbade väggarna i duschen.. ÖRK! Tänk att man har så himla skitit och äckligt utan att man vet om det. Jag och lillskiten har gjort cookies som har gått åt. De var verkligen populära här hemma, kul att göra något som uppskattas.

Jag har nu varit rökfri i nästan 3 veckor :o) Det känns jättebra! Det är skönt att slippa allt tvång det egentligen handlar om.. Det har varit mycket lättare än vad jag trodde :o) Jag har förresten ett helt paket nikotin plåster till salu om nån är intresserad.

Ska på en jobbintervju på måndag, detta jobbet skulle jag faktiskt vilja ha. Tror det hade passat mig och dessutom så tar det drygt bara 30-45min att köra dit. Satt o tittade lite innan på jobben jag har sökt i år och kom fram till att på 15 jobb inom en period jag har sökt har slutat med 2 intervjuer, det är inte helt fy skam.. 2 intervjuer på 15 ansökningar.

Nej, nu ska jag titta på reprisen av bb och sen blir det nog sängen..

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback