Helgen!

Var på en födelsedagsfest i fredags, hade riktigt kul och träffade massa nytt folk :o) Jag var dock duktigt trött, vatt uppe sen 5 på morgonen och haft fullt upp hela dagen, och kom inte i säng förrän efter halv sex på lördagsmorgonen. Man kan väl säga såhär att jag sov hela lördagen tills mamma kom o lämnade pågen på kvällen..

igår fick jag ett ryck o städade kylen, så nu vågar man lägga mat där inne igen utan att riskeras att bli sjuk pg.a dålig hygien i kylen *s* Var o åt middag hos mormor o morfar, rotmos, glass mend varma hallon osse bjöd hon på tårta till kaffet.. Man går aldrig hungrig från mormor..

Idag har jag vatt o jagat batteri till napptermometern utan resultat, pågen är förkyld o har lite feber. Vi fick låna grannens örontermometer :o) Ska strax iväg o fortsätta jakten på batterier innan det är dax för jobb resten av dagen och kvällen :o/


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja visst gör det. Vi har haft så otroligt roligt hittills :P

2010-09-19 @ 14:44:08
URL: http://litenfjelner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback