söndag

har massor att skriva men nu vet jag inte hur jag ska formulera det så skiter i det.

Mina naglar ser hemska ut! Men det är inte lönt att göra vid dem dels för att jag har några dagar kvar att jobba och dessutom så är det dags för kurs i helgen och då fixas dom ändå. Så istället för att låta dem vara fula så testade jag mina nagellack som jag införskaffade mig idag. Svart botten osse gjorde jag turkosa linjer på ena handen och prickar på diagonalen på den andra, så nu är dom någorlunda fina igen :o) Tog bilder men de blev verkligen inte bra så de vågar jag inte lägga ut!

Nu i veckan händer det en hel del bl.a är det sista veckan på jobbet innan dom stänger och jag blir arbetslös :o/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback