Sjukling?

Såg på aftonbladet att lunarstorm ska läggas ner om 2månader. Hade helt glömt bort att de fanns! Var nyss inne på min gamla sida o tittade lite. Tänkte att jag ska gå igenom mina blogginlägg o skriva ut dem, där är bara 22sidor att gå igenom.. hmm tror jag gör det en annan dag...

Nu mår jag mycket bättre! Började bli dålig i torsdags o sen har det bara blitt sämre. Låg på soffan halva lördagen, hela söndagen och måndagen och halva gårdagen.. Förkylningen är som bortblåst (hur nu den kunde förvinna på en natt?) Nu har jag bara ont i halsen o lite huvudvärk så det blir jobb för mig i eftermiddag.

Måste ringa till hon som fixar mina naglar, de är lite föör långa nu.. lite svårt att trycka på tangenterna, vet inte hur många gånger jag har fått gå tillbaka o sudda *s*

Nu blir det lite kaffe innan tvätten ska hängas upp och jag måste bege mig till jobbet...


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-01 @ 00:23:32
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback