Underbart :o)

Vi har haft en riktig härlig helg med massa sol och bad :o)

i fredags slutade jag tidigt, blev bad o sol i trädgården hela eftermiddagen tills vi gick in och åt plättar :o)

lördags var vi nere i Ystad med en kompis, blev en snabbvisit på stranden, glass på bäckahästen, en ny tröja och ett grönt nagellack fick följa med hem. Åt middag i skurup och det blev glass till efterrätt. Vi var hemma igen vid 9 på kvällen, tömde pågens pool och torkade av fyllde igen med fräscht vatten

igår söndag var här är en hel del som solade och badade, tonfisksallad till middag :o) På kvällen tittade vi på eurotrip tillsammans med en kompis :o)

Snart är det dax att bege sig till jobbet för att bada i svett igen :o/ Ska se om jag hittar en gammal termometer som jag kan ta med mig, men vill jag verkligen veta hur varmt det är inne på jobbet?!? Kanske inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback