Lördag

Vatt en riktigt najs dag :o) I förmiddags satt jag o pågen i soffan och halvsov tills telefonen ringde. 1 timme senare var kattens förra ägare här på besök, de blev glada när de såg hur bra Trix trivs här :o) Under eftermiddagen satt jag o M och spelade mario bros på wii, det var ännu roligare med 2players :o) Pågen satt i soffan och åt lördagsgodis och tittade på när vi fjantade oss. När hungern tog över så blev det en sväng till pizzerian. Nu ikväll har jag lagt in foto från både mobilen och kameran, kalkat av kaffekokaren, ätit en macka med makrill (nej, jag åt ingen pizza tidigare, det blev kycklingsallad) och dammsugat upp chips i halva vardagsrummet efter en viss liten gangster..


 gammal bild från mobilen


Kommentarer
Postat av: Annie & Alice

Jättefin bild. <3 Bantar du?! Puss Love

2010-07-25 @ 11:44:07
URL: http://litenolivet.blogg.se/
Postat av: mamma

Han är ingen gangster! Han är mormors gullunge! Eller du menade Magnus?

2010-07-25 @ 19:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback