Första dagen

Då var den första semesterdagen avklarad, körde hemifrån vid 8 för att köra till hörby för att få mina naglar fixade. När det var färdigt blev det en sväng in om sjöbo järn och jysk bl.a Jag var hemma igen 12.30 ungefär. Åt nån macka med pågen innan han skulle vila middag. Satt sen o somnade vid datorn *s* Till middag blev spagetti, strax innan 19 körde vi till kiviks marknad :o) beställde en ny mobil, xperia10 eller vad den heter. M köpte tre lådor gräddbullar och bara för det så köpte jag 5påsar snacks ;o)

Vi har nästan precis kommit hem, ska snart gå o lägga mig. Imorgon bär det först ut till mamma o sen ska vi vidare till min kusin och pågens nästkusin :o)  Ska bli kul o se den lilla tösen.


Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att det händer något här!!

2010-07-20 @ 08:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback