Torsdag

Var i Ystad igår o köpte en ny blandare till handfatet som gått sönder.. Var bara hemma om o vände efter det. Körde till min gamla partyliteledare på möte och sen satt vi o snackade skit nåna timmar. Jag var hemma efter 1 och stupade i säng. Det var inte helt lätt att gå upp imorse. Tänkte be M gå upp med lillkillen imorgon så jag får sova lite längre än till 8. Känner att jag behöver få sova lite, dessutom så vet jag inte när jag fick lite sovmorgon senast..

Idag har inte hänt så mycket, lillkillen är dagis och har pysslat lite med partylite, har beställt lite nya grejer och sorterat mina grejer... Vad resten av dagen har att erbjuda vet jag inte än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback