dammråttor i hyllorna?

Var som sagt och bowlade i lördags, lillkillen tyckte det var jättekul ända tills han blev trött. Efter bowlingen blev det middag hemma hos svärmor, spelade sen uno hela kvällen och vi var inte hemma förrän vid 23 tiden. Det var en lyckad och rolig dag :o)

I söndags var lillkillen med sin mormor o tittade på när Jessica spelade handboll och jag gick hemma o städade. Jisses, när dammade jag senast?

Igår gjorde vi inte rent för mycket, satt vid datorn, handlade. Det vanliga, på kvällen kom 2 kompisar hit som stannade tills efter 1. Jag var riktigt trött men kunde trots det inte somna förrän halv fyra imorse :o/ Så inatt har jag sovit 4½ timme o det känns, är rent slut och vill inget hellre än gå o lägga mig. Jaja, det fixar säkert några muggar kaffe. Idag har jag bakat vaniljbullar, de som jag bakade förra veckan är visst slut, vem har ätt upp dem?

Nä nu blir det kaffe innan lillkillen ska hämtas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback