Ikea!

Vi kom iväg till ikea ialf! När klockan var 13 så låg M fortfarande o sov och jag snörvlade som in i, så jag tvivlade starkt på att vi skulle komma iväg, men jodå 14.25 körde vi hemifrån! Vi köpte två nya lackhyllor till sovrummet (nu kan vi slänga den gamla som jag köpte 2001 och vatt med om 4 flyttningar), pall till lillkillen, lite blommor, servetter, nya dynor till kökstolarna m.m. Passade på äta middag där med, kotlettrad med dën smarriga såsen, K fick köttbullar som han uppskattade :o) Efter ikea blev det en sväng till Skurup för en kopp kaffe. K sprang mest runt o undersökte precis allt! Vi var hemma strax innan 21, lillkillen sover gott o laddar batterierna inför dagis imorgon :o) Blir snart sängen för mig med, så man kanske kan bli av med förkylningen o febern snart *hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback