brist på annat


Avsluta meningarna!

1. Jag har insett att min senaste kyss.... var efter middagen igår
2. Jag lyssnar på ... regnet som öser ner
3. Jag pratar ... rent för lite och för fort

4. Jag tycker om ... när lillkillen sover så jag får en stund för mig själv
5. Min bästa vän är ... på väg hem :o)
6. Min första riktiga kyss ... minns jag inte
8. Jag avskyr när folk frågar ... om sånt de inte har nåt att göra med
9. Kärlek är ... en underbar känsla
10. Äktenskap är ... överskattat
11. Någonstans, tänker någon på ... att inte glömma köpa nötcreme till mig. Eller hur M?
12. Jag kommer alltid ... älska lillkillen mer än allt annat
13. Jag är hemligt förälskad i ... mig själv?
14. Sist jag grät var ... en natt för två veckor sedan
15. Min mobiltelefon är ... lila
16. När jag vaknar på morgonen ... så hör jag lillkillen som antlingen skriker eller leker i sin säng
17. Innan jag går och lägger mig ... drar jag ner rullgardinen
18. Just nu tänker jag på .... att lillkillen nog vaknar snart
19. Bebisar är ... hur goa som helst! För 3 år sedan hade jag en helt annan uppfattning!
20. Idag ska jag ... äta kalops och posta några brev
21. I kväll ska jag ... till svärmor på middag
22. I morgon kommer jag ... ha tråkigt! Ensam hemma med lillkillen hela dagen..
23. Jag önskar jag vore ... mer framåt än vad jag är

24. i veckan ska jag ... öhh? möte med min jobbcoach

25. Jag har ... en tom flaska bacardi breezer på mitt skrivbord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback