tisdagkväll

Inte skrivit på länge och det har hänt en hel del men det orkar jag inte skriva om nu.
Ska på mitt första föräldramöte ikväll. Känns overkligt/konstigt/fel. Det är jue min mamma som ska gå på det och under tiden så räknar man minuterna tills mötet slutar och hoppar på mamma direkt innanför dörren om vad som sagts. Okej, inte för att jag tror att lillkillen kommer att göra det men ivf så känns det overkligt, VAD SKA JAG DÄR OCH GÖRA? Jag är mamma men känner mig inte så vuxen så man är tvungen att gå på föräldramöten. Men trots allt så älskar jag lillkillen över allt annat och det ska faktiskt bli lite spännade ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag bara undrar om din blogg också är seg idag? kramar

2009-10-20 @ 22:59:56
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Annika

Tänker på er

2009-10-22 @ 12:24:35
Postat av: Lizzie

Kan säga såhär: Jag var på min och dannes dotters första föräldra möte på dagis den 20 oktober och sen på sonens skola den 21 oktober.

Så I know the feeling att helt plötsligt bara inse att Oj nu har livet en annan vändning om man säger så :).

Om inget annat hade ju din sambo kunnat följa med din mamma på mötet så han fått veta lite han med :).

Kramar till er

2009-10-22 @ 21:10:52
URL: http://chibi84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback