Man tackar :o)

Tack för hjälpen hjärten o mamma, det blev hur bra som helst!

Var o handlade i förmiddags, som ni kanske vet så gräver dom upp parkeringen på kvantum, jag räknade till hela 7 pensionärer/äldre män som antingen satt på elskåpen eller lutande sig mot sina cyklar och tittade på alla dumpers o grävare eller vad det heter. Har dom inget bättre för sig?

Jag borde dammsuga och diska men ska ut o lägga mig på gräsmattan en stund nu medan K sover...
Ikväll/sen eftermiddag ska M iväg o  spela i mörker så jag lär vara ensam hela dan.... Tur att man har lillkillen :o)

Kommentarer
Postat av: stina

Ny film på min sida,. Upptäck hur snabbt allt kan försvinna om vi inte ser upp, tänker till och uppmärksammar oss mer. Drive safe är en film om hur verkligheten kan slita oss samman. Var rädda om er, varandra Kram Stina.

2009-05-15 @ 13:07:24
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja, sådan män ser man överallt då det är dax att bygga om eller något annat. Fattar inte vad det är som är så kul att titta på. Trevlig kväll och tack för i tisdags. Kram

2009-05-15 @ 18:07:42
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback