Helgen

Fredag: Högen med grenar i trädgården försvann äntligen! Jag dammsög o tvättade golven. Svärmor ringde o ville bjuda på grillat här hemma hos oss. Det är alltid välkommet! :o) Var o hämtade ett paket från partylite med massor med gratisgrejer :o) det tycker vi om :o)

Lördag: Änsålänge så har jag kört två maskiner tvätt, vikt tvätt, rensat lie ogräs på framsidan (det blev rätt så mycket) diskat m.m. När K har vaknat så ska vi ut på baksidan och plocka maskroser hade jag tänkt. Ikväll blir det lasagne till middag och kanske en tur ner till Ystad o cruisingen :o)  ikväll/inatt ska M träna i mörker så jag o K kommer att vara ensamma. Har lust för att äta ben o jerry glass o titta film.

Söndag: Inga planer änsålänge..

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej! Vad sägs om att träffas i Ystad i morgon (söndag) och ta en fika på Espresso House?

2009-05-09 @ 22:52:16
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/
Postat av: Josefine

På tisdag blir hur bra som helst. Var o när?

2009-05-10 @ 20:17:21
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback