Fullt upp?

Jämför man med systeryster så har jag verkligen inte mycket inplanerat men för mig är det en hel del..

I Maj har jag bl.a inplanerat: partylitemöte, babycafé, byta däck på euromaster, lunch hos mormor, fixa studentpresenter, få undan grenhögen i trädgården, A kommer hem :o), fira mammsen som fyller år, me&i-träff?, äta på ingelsta kalkon o fira morfars 75-års dag, Landskrona?, fotas med systern o en till

I Juni börjar jag inskola lillkillen på dagis, ska börja jobba igen efter vatt mammaledig i 1½år? arbetsbefriad? 2 studenter att fira..

Kommentarer
Postat av: Annie

Nu blev jag nyfiken vad du ska i LA göra? ;) Får man celebert besök tro?! Ta hand om er =) Pozz <3

2009-05-05 @ 23:25:01
URL: http://toootzie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback