Fixa mat till mig!

Nu tycker jag att M kan laga middag till mig ikväll för det är jag värd efter vad jag gjort nu i eftermiddag! Tänkte att jag skulle städa badrummet o rensa avloppet under badkaret. När jag fick av fronten till badkaret så fick jag en mindre trevlig syn! Fy faen! De som bodde här innan städade inte där innan de flyttade! Jag hittade nämligen 2 st rakhyvlar, den sorten använder ingen av oss. Tror inte att nån annan har tappat in den heller för så som den såg ut så har den legat där ett bra tag! Tack gode gud för grönsåpa och disksvampar!

Nu dröjer det ett tag till det behövs nästa gång (tack o lov)

Kommentarer
Postat av: Annika

Fick du nån middag serverad idag? Tycker oxå att du var värd det. det är det värsta med bakdar, all skit som kan samlas under. Tur att jag har dusch nu :). Om typ tio dagar kommer jag ner! Yeahj :)

2009-05-03 @ 22:59:02
Postat av: Josefine

Hej! Hur är det? Har din kompis fått kattungar än? Är sååå sugen på katt nu. Är ju fortfarande sjukskriven så det hade passat bra nu

2009-05-04 @ 23:54:23
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback