Dagen idag

Har inte gjort rent för mycket idag! Har bara latat mig känns det som, spelat rollercoaster, tittat på tv, busat med K (han skallade mig mitt på näsan AJJJ!!) diskat, kört en maskin tvätt, druckit kaffe m.m. Var en sväng på boan med M, som dom har byggt om där! Det lilla vi hann se så verkade det bra. Hittade ingen maskrosupptagare som jag var på jakt efter :o/

Nu blir det mer rollercoaster innan Big Brother börjar...


Får det lov att vara en läsk, hamburgare eller krokodilballong?




Kolla in alla spyor på trappan, är jag duktig på att bygga berg o dalbanor eller vad? ;o)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag mailar dig receptet med kasslergrytan (den med paprika i) den är riktigt god. Kan du ses senare i veckan (Espresso House öppnar på torsdag i Ystad)?

2009-05-06 @ 00:28:40
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback