Vill ha!

Var i Ystad i torsdags o träffade J :o) Vi var o fikade o snackade skit, hämtade 1 års fotona på K som blev hur bra som helst :o) Det finns fyra st till o köpa ut men det har jag inte råd med just nu :o/ Köpte även en ny mössa till K då den förra är för liten.. På kvällen kom syster yster hit en sväng :o)

Jag vill köra till Bo Ohlsson idag o köpa en grej som jag trånat efter ett tag men har inte råd.. men borde nästan göra det, när unnade jag mig själv något senast som kostade över 50kr? Antagligen innan jag gick på min mammaledighet för mer än ett år sedan..

Ser fram emot måndag när vi ska ses igen :o)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det gör jag med. Längtar redan, du är helt underbar.

2009-03-21 @ 18:08:16
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback