Tack Thony!

Sånt bry jag har haft med vår diskmaskin! Körde ett program igår o sen gick luckan inte o öppna :o/ Ingenting funkade. Ringde till husqvarnas service telefon o gjorde det dom sa till mig att göra men det funkade inte... Husqvarna ville skicka ut en tekniker på onsdag!!?! som skulle ha 800kr för en halvtimme! jisses, det har vi verkligen inte råd till! Men vi måste jue ha ut sakerna från diskmaskinen, alla tallrikar, glas, bestick o k's nappflaskor! Men vf så bokade jag deras tekniker. Men letade snabbt upp ett annat företag här i sjöbo, Thonys Hushållsservice! De tog knappt 400 per timme! Lite skillnad! :o) Han har varit här nu på förmiddagen, det tog högst 15min från det att han kom hit tills det att han körde igen :o)  

Tack Thony :o)


Kommentarer
Postat av: jessica

jag läste klart hela boken för fem minuter sedan! Har läst ca 250 sidor idag :O

2009-03-07 @ 14:00:06
URL: http://jessicapilman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback