bowling!

Vi hade riktigt kul i lördags :o) Var nere hos en kompis i Ystad. Tjejerna var o bowlade och killarna var hemma o spelade poker och passade barnen. Vi bowlade en timme o åt sedan, 180kr! Var inte alls dyrt! Jag vann bowlingen, woohoo, första gången jag vinner i bowling :o) Vi hade riktigt kul :o) När vi kom tbx så festade vi vidare med singstar, kul kul :o) fast jag inte över huvud taget gillar att sjunga.. K somnade vid 2-tiden! Vi körde hem vid 3.30 tiden? När vi kom hem så fick jag osse lov att dricka lite :o) Jag gick o lade mig 5.30. M o D tog sista groggen 7.30. Jisses! Fattar inte hur dom orkar! K sov till efter 10, på eftermiddagen sov han sen 4 timmar i sträck! Kanske inte så konstigt!

Jag har haft sån j-la träningsvärk sen bowlingen! Den har fortfarande inte gått över :o/ Kunde knappt resa mig upp i söndags så ont det gjorde. Det konstiga är att förra helgen var vi iväg o bowlade i 2 timmar o då fick jag inte träningsvärk!

Jaja, så kan det gå. Nu ska jag fortsätta rota på K's rum, när han vaknar måste vi iväg o handla.. har varken mjölk, smör eller bröd hemma :o/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback