Om oss

Hittade denna listan o i brist på annat så.. här är ivf resultatet

Vad heter ni? Angelica o M
Hur träffades ni? Oljesaneringen på Österlen 2003
Är ni förlovade? Ja
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Ja
Har båda körkort? Jag har
Isåfall, vem kör bäst? -
Kommer du ihåg er första kyss? Jadå
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han
Vem är äldst? Han
Vilka stjärntecken är ni? skytt och vattuman
Vem fyller först på året? Jag, han fyller år 3veckor efter mig
Vem är längst? Han, 2 cm!
Vem sjunger bäst? Hehe, ingen av oss
Håller ni i handen på stan? Det händer
Kände ni varann innan ni blev ihop? Var kompisar i 6månader innan
Blev du kär i första ögonkastet? Inte jag, men han blev
Har ni någon speciell låt? Nej
Har ni några "fri kort"? Nej
Har ni varit utomlands tillammans? Räknas Tyskland o Danmark?
Vilket är ert bästa minne? MÅNGA! i källaren, på BB m.fl 
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Äter middag, jag tittar på tv o han spelar wow
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 3mil
Blir du lätt svartsjuk? Nej
Brukar ni bråka? Det händer  
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer helt klart
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? ögonen
 Brukar nån av er prata i sömnen? Jag pratar jätteofta! M har alltid lika kul åt mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback