Jaha, nu då?

Fattar inte varför jag inte kan logga in här på min dator! Men jajja, så är det...

Nu i veckan har jag haft fullt upp! Jag har städat en hel del, träffat kompisar, matat ankor, vatt på jobbet 2 gånger, varit på babycafé, ringt runt o förhört mig om olika dagis o bokat tid så vi kan komma o se hur de har det.

Nu väntar jag på att M o svärmor ska komma hit. Svärmor skulle bjuda oss på pizza ikväll :o) Ska bli gott, var länge sedan man åt det nu. K sover o jag vet inte vad jag ska göra, borde städa toaletten, men hur roligt är det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

öäjuki,lö-mmm n -----------0----ytkö-ä-öiiiijubhgrjkyoil +´´´´´´

2009-01-24 @ 16:19:31
URL: http://jessicapilman.blogg.se/
Postat av: kenny was here

g njm mm xxxmmmmmmmmm ffcrfmmmmm

2009-01-24 @ 16:21:37
Postat av: kenny was here

g njm mm xxxmmmmmmmmm ffcrfmmmmm

2009-01-24 @ 16:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback