ytterligare ett år..

Då har ytterligare ett år gått o man har blitt äldre. Rätt så kul hur man förändras. När jag var mindre så räknade jag dagarna tills min födelsedag och hade önskelistan uppe på anslagstavlan i köket långt före pappa som fyller år i oktober och nu är det bara, vadå fira min födelsedag, varför det? Paket? vad ska det vara bra för?
Men ivf så de som ville komma o fira min dag fick komma om de ville, var mitt i veckan så inte så många som kunde komma men fick destu fler telefonsamtal :o)

Idag har lillkillen vatt på dagis och ville som vanligt inte hem när jag kom för att hämta honom. Efter dagis så körde vi ut till en kompis o hennes dotter. Barnen lekte och vi drack kaffe o åt pepparkakor :o) Avslutade med ett besök på Pe-Ge's, gott i gott gott :o)


December 2008


December 2009


Kommentarer
Postat av: mamma

"LE"

2009-12-12 @ 11:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback