Fredag

Tycker att jag har varit riktigt duktig idag!
Har hunnit med massor men ändå ingenting! Har hämtat o lämnat på dagis, vatt på jobbet o snackat skit, tömt skåpen o lämnat tbx det som skulle tbx,  suttit vid datorn, legat på soffan o slöat, plockat leksaker, dammsugit o tvättat golven, vatt på intervju om man nu kan kalla det för det, fått M till o laga mat, lagt undan en hel kasse med kläder som knappt går på lillkillen längre o tatt fram nya STORA kläder till honom..

Synd att jag inte kollade klockan när jag började röja golven. Hade inte mycet leksaker framme så det tog inte lång tid, men dammsugningen, jisses! Har inte städat ordentligt på evigheter pg.a det fina vädret o sen har vi gått in o ut barfota med både gräs o sand under fötterna så här var inte direkt rent *s*

Vår granne är rolig han! Han kom in här i eftermiddags med 2kassar o ett flak öl (nyss varit o handlat) varav följande samtal följde:
Grannen: Vill du ha en öl Angelica?
Jag: Nej tack, men har du en cider så tar jag hellre en sån
Grannen: Nej, det har jag inte... Skulle ett glas vitt passa damen?
Jag: Ja, varför inte?
Grannen: Vet visserligen inte om vi har det heller...
En stund efter att han hade gått in så hör man han från andra sidan häcken:
- Är Angelica där?
- Ja svarade M
- Jag ställer en grej till henne på er grind!

Vad stod där på grinden om inte vin i ett plastglas *s*

Kommentarer
Postat av: Annie

Varför har jag ingen sån granne ;)

2009-08-15 @ 15:36:27
URL: http://toootzie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback