WooHoo :o)

Jag kunde logga in på min dator :o)

Var ute hos mamma i lördags, de var ute i trädgården o donade.. K var såklart med o hjälpte till med o kratta löv. Jag tvättade min bil som glänser som aldrig förr nu, när jag var färdig så kom K med sina skitiga händer o tog på hela förardörren *s* Vi var hemma igen vid 19.30 tiden. Då var J här o när jag bar in K så kom D o H som tydligen skulle sova här..

Igår döptes lilla F, vi hade köpt en servis till henne som föräldrarna uppskattade :o) Efter dopet så fick J, D o H passa K medan jag o M körde o handlade. Senare på kvällen tittade vi på Johan Glans World tour of Skåne o käkade brieost o kex *mums*

Idag har J hjälpt mig o rensa ogräs o mossa mellan plattorna, har även städat litta här inne o kollat igenom skorna K fick av kusinen igår. Fick även en jättefin sulky som knappt är använd, TACK så mycket! Sakerna kommer att komma till användning :o)


Mmmm gott med revben o pommes :o)

Kommentarer
Postat av: annika

väldens sötaste lilla unge :0)

saknar er massor!

2009-04-07 @ 12:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback