Tisdag

Igår gjorde jag nåt som jag inte gjort flera år, nämligen cyklade! Det blev hela två vändor ner till byn ;o) Ärligt talas minns jag inte när jag cyklade senast.. vet att jag cyklade till jobbet en sommar, 2006? Osse har jag jue givetvis gått på spinning med sen dess men det räknas inte...

Jag har badat K nu på förmiddagen, han kom på hur man sätter på vattnet så det slutade med att mer än halva badkaret var vattenfullt *s* Han ligger o sover nu så jag har passat på o putsa fönsterna på utsidan, nu är det bara insidan kvar *suck*

I eftermiddag blir det nog en tur till lekplatsen, lagom "kallt" idag :o)

Kommentarer
Postat av: Annika

Bra att han tycker om vatten och roar sig själv =o). Vad duktig du är som gör så många husmoderliga saker! Och cyklat, hmm, ja vad gör man när bilen e paj... Löwe

2009-04-28 @ 13:43:43
Postat av: mamma

Hoppas att bilkillen inte hittar nyckeln och att det är jääättesvårt att laga bilen....

2009-04-28 @ 13:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback