Helgen

Lördag: Halvsov när jag fick ett sms av E som undrade om jag ville följa med till skåneplantor, och det ville jag såklart! Så det var bara till o gå upp. Vi var i Staffanstorp strax efter 10. Jag köpte en klätterväxt som vi ska ha på framsidan, just nu står den o klättrar upp för persiensnöret *s* i köksfönstret. Köpte även en ampel med rent för kort kedja :o/ och en ampellilja till lillkillens rum. När vi var klara där så körde vi till alnarp o gick en sväng i parken. Såna träd det finns där! Jättemysigt :o) Jag var hemma igen strax innan 13. Åt en macka tillsammans med K och lade mig sen på soffan o somnade! K väckte mig genom att slå höran på en duplokloss mitt i pannan på mig, AJ!
Vi gick ner till Pe-Ge´s o åt mjukglass *mums* Gick en sväng genom tivolit o jag köpte en  sockervadd :o)
På hemvägen gick vi in om konsum för att köpa socker o kaffe men vad glömde vi?

Söndag: K vaknade redan kl 7 o ville inte somna om så det var bara till o gå upp, J kom upp samtidigt o erbjöd sig o ta K så kunde jag lägga mig en stund till. Men jag var redan uppe så avböjde det erbjudandet. Innan kl var 7.45 så hade jag gett k välling, bytat blöja, diskat och starat en maskn tvätt. Vid 9-tiden började vi spela guitar hero :o) Kul kul :o) De åkte iväg till träningen innan 11. Jag o lade K som fortfarande sover :o) och tänkte att jag själv skulle gå o sova en stund men jag gick ut i trädgården istället och lade mig där o började läsa en bok som jag fått låna. Efter 2 timmar i solen började det att bränna och nu sitter jag här o dricker saft..

Imorse när jag stod o diskade kom jag på att jag kunde köra till bo ohlsson idag o köpa mer kedja till ampeln. Stod ute o rökte ett tag senare o kom på att det kan jag jue inte alls! *suck* Jag vill ha tillbaka min bil!


Orkar inte vända bilden så ni får vrida på huvudet istället ;o)
Blomman som klättrar upp för persiennsnöret, ser ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback