Fredag

Var uppe riktigt tidigt idag för en gångs skull! Skulle jue skriva papperna på lägenheten imorse! När vi vatt hemma en stund så ringde G som ville komma hit en stund. Hon hade bullar med sig :o) Hon hade köpt nån ost/bacon bulle som var riktigt god :o) Men ivf så körde hon hem strax innan 15, strax därefter ringde D o sa att han kom in med bussen strax innan 16. Vi bestämde oss för att hämta honom och passa på o åka in om netto o handla lite. Billig coca cola där nu, vilket M gillar :o) När vi var hemma igen så gav M K mat medan jag lagade mat till oss andra. K mumsade på ett marie kex medan vi åt, det är nya favoriten :o)
Nu har K nyss somnat för natten och jag vet inte vad jag ska hitta på! Är trött på internet! Lunar är inte kul, läst alla inlägg jag missat i alla 20 (inte riktigt men känns så) bloggar jag följer o det är inget kul på tv o känner inte för att se nån film. Så vad ska man göra? Läsa en bok kanske? Ja, varför inte... får se vad kvällen har att erbjuda!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

en bok är aldrig fel =)

2008-09-12 @ 20:29:57
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback