Dagen idag

Fram till 15-tiden idag gjorde vi ingenting! Låg på soffan o halvsov bara, men sen blev det fart på oss! Jag gick ut o började gräva upp en platta som låg mitt i gräsmattan o sen grävde jag upp gräs o lade vid uteplatsen där det bara var sand innan. D o M hjälpte till efter en stund. M klippte gräset o jag o D grävde upp gräs o pusslade litta. Efter det blev det duschen o sen matlagning, spenatpaj. Fick reda på att D varken tycker om spenat eller pajdeg men han tog ändå 2 gånger o sa "det var inte så äckligt som jag trodde det skulle vara"

Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar, så man kan hänga upp det, sen tänkte jag sätta mig i soffan o se om det är nåt kul på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback