Dagen idag :o)

Idag har jag inte orkat/haft tid till att skriva här. I förmiddags gick jag o K o lade oss vid 11-tiden. K skulle sova o jag tänkte ligga o slöa o radera sms. Det hela slutade med att jag inte fick nåna sms raderade o k ville inte ligga i sin säng så till slut så somnade vi i min säng o gick inte upp förräns efter 12.30 *s*

2 av M's kompisar skulle komma hit o jag är inte så överförtjust i dom (vem är det egentligen?) så jag beslöt mig för att gå ner till Konsum o köpa ciggaretter och hämta ut en bok på biblioteket till K. Så vi traskade iväg 14.55 mot konsum, på vägen dit stannade vi o gungade, det var riktigt kul :o) Stort leende hela tiden! :o) Efter konsum så gick vi till bibklioteket, jösses så litet! Pinsamt jue! Hela deras bibliotek är mindre än barnavdelningen i Ystad! Men ivf så traskade jag runt o tittade lite o hittade tidningshörnan så jag satte mig ner o blädrade lite i ViFöräldrar och Historia o nån annan tidning. Efter det började jag gå hemåt, gick ett annat håll och hamnade i det området där det byggs hus för fullt. Visste precis var jag var men inte hur man kom ut därifrån! Så det slutade med att jag gick tillbaka samma väg så jag kom rätt till sist. Jag var hemma igen strax innan 17.30. Var ute i 2½h :o) Hade stegräknaren på mig, 8679 steg blev det :o) När jag kom hem så var M's kompisar fortfarande kvar men de körde ca 45min efter att jag kom hem :o) När de hade kört så gav jag K mat, städade till marsvinen och dammsög medan M diskade (inte allt som vanligt) o sen var det hans tur att städa till kaninen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback