Helgen

Fredag: Mötte M nere på marknaden innan 12,  jag köpte strumpor o en jätteskön jacka! Träffade mormor o morfar så bjöd hem dom på kaffe o munkar. Ungefär 5min efter att de kört så kom E, G o M in en sväng. 25min efter att de hade kört så kom K för att vi alla skulle åka in till Nova Lund o köpa present till K.  Blev McDonalds till middag. Var hemma igen ca 21.45. Vi tittade på singing bee o sen gick jag o lade mig.

Lördag: Körde ner till Ystad o köpte en ny bilstol o sen ner till stan för att träffa J, åt en jättegod bagel med kyckling o brie :o) Vid 15.30 körde jag till C, satt där o snackade skit en stund innan jag körde hem.

Idag: Vatt uppe sen 07.20... Ska nog köra ut till svärmor idag o hämta äpplen men vi får se vad det blir, riktigt tråkigt väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback