Olydig?

Jag kan ff inte logga in på min dator! Så nu är jag litta olydig o har lånat M's dator utan lov. Men om jag känner han rätt så gör det inget.

Vet ni sån äckelkatt vi har? Igårkväll när det hade slutat regna så var han ute,  vad fick jag se när jag var ute o rökte innan sängen kallade? Han satt o åt på en föredetta fågel! ÖRK!

Imorgon ska jag lämna K hos sin mormor o sen ska jag köra till Malmö, tänkte fika på EH o sen ska jag till Len Hud och få ansiktsbehandling i 75min! :o) Fick det i julklapp förra året o det måste helt klart utnyttjas! Bättre sent än aldrig? Hoppas mina pengar har kommit in imorgon så kan jag passa på o köpa en julklapp o kanske nya byxor o en tröja? Hoppas jag får massor med presentkort på lindex när jag fyller år, jag behöver nya kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback