Nämen!

Nämen titta! Jag kunde logga in! :o) WooHoo! :o)

Uppdatering om vad som hänt de senaste dagarna:

Lördag: Badade med K som alltid är uppskattat :o) Mamma var här en sväng innan vi körde till C o J. Var där hela kvällen o åt middag, snackade skit o lekte med barnen. Drack för mycket kaffe så somnade strax innan 3 :o/

Söndag:  Upp vid 8- tiden :o/ Spelade sims, pappa o L var här en sväng. Städade fram tills att det ringde på dörren o 5 av M's kompisar ville komma in o värma sig litta *s* När de åkt så blev det middag o sen ut till M's föräldrar en sväng. Hemma igen så tittade jag på en film på tv o somnade i soffan.

Måndag: Spelade sims när k sov :o) Tänkte jag skulle gå till konsum o köpa mjölk men Ozzy följde efter oss så det blev ingen tur till Konsum. Hade väl sett nåt ut med katten i släptåg inne på Konsum *s*

Idag: Mina planer för dagen är att bara att köra en maskin tvätt o åka iväg o handla mjölk :o)

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: hahah ja det var därför mamma hade köpt blommor och present till dem också. Inte lätt och veta allt :P

2008-11-15 @ 00:11:26
URL: http://jessicapilman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback