Gårdagen!

Fick inte mycket gjort av det jag hade tänkt göra igår, vi satte in bilstolen och jag gjorde spaghetti o kötfärssås.. det var osse det enda jag gjorde. Lyckades övertala M till att bada med K, han lovade att han skulle göra det idag :o) Vi var på Boan igår o köpte en ny mössa till K o hans första skor som han kan använda (han fick jue ett par skor i somras som var för små redan då) Köpte även en julklapp, en massa olika blockljus och en mössa till mig själv :o)

Träffade en massa folk där, en av dem var min o systerns absoluta favoritperson :o(
Jag stod o tittade på nånting på julavdelningen då jag hör:
-Hej Angelica! Hur är det?
Jag tittade upp och vem ser jag på andra sidan gången 10meter bort? Jo kärringen med stort K! Märkte att jag fick min "vad vill du, jag tycker inte om dig-blick" samtidigt som jag svarade
-Hej, det är bra. Då började hon backa med sin kundvagn och skulle gå mot mig, jag tittade på henne igen och hon sa
-Grattis till din lilla bebis
-Tack sa jag samtidigt som hon vände och gick åt andra hållet!

Står inte ut med den människan!

Kommentarer
Postat av: jessica

tur du överlevde, det var nog blicken som gjorde det.

2008-11-02 @ 11:52:46
URL: http://jessicapilman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback