Tisdag

Fint väder idag med och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag, mer än att jag behöver gå o köpa mjölk.

Igår  var jag o C ute o gick i 1½h, var riktigt skönt. Men det började blåsa upp o det såg ut till att bli regn så vi satte oss på ett café o pratade vidare och mycket riktigt så började det regna efter en stund. Blåste riktigt kallt när vi skulle gå, jag hade bara uppvikta jeans, peep toe skor och en top på mig, var riktigt kallt!! Kan inte beskriva så skönt det var att ta på sig en huvtröja när jag kom hem.

När vi kom hem vid 4 så somnade K och sov till strax innan 8 :o) Så jag passade på att damma, det behövdes! Satan vad skit här var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback