Onsdag

Var uppe redan 6.30 idag, K vaknade o var hungrig och sen var det inte lönt att gå o lägga sig. Skulle ändå upp kl 7. Var sen på babycafé i 3 timmar o snackade lite skit. Körde sen hem till E, vi åkte ut till nån blomsterhandel för hon skulle handla nya blommor till trädgården. På vägen hem började K gallskrika och blev inte tyst, så vi fick köra av vägen o försöka få tyst på honom utan resultat, till sist fick han lite mat (första gången han har "suttit" upp o ätit) och blev tyst och vi kunde köra vidare. Hemma hos E igen drack vi kaffe o lekte lite med barnen innan jag körde hem. Var hemma vid 17-tiden och då gjorde jag lite pannkakor, de överblivna står i kylen, ska äta de imorgon med smör o socker på *mums* Efter det diskade jag och nu väntar jag dels på att K ska vakna och att klockan blir 21 då grey´s anatomy börjar :o) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback