Irriterande..

Har suttit i snart en timme o försökt lägga in en kalender, ändra teckensnitt o byta ut blombilderna, men har glömt hur man gör! Får inte rätt med nåt av det. Jag lyckades visserligen få in kalendern där jag ville ha den men allt annat flyttades och såg jättekonstigt ut.. jaja nu har jag gett upp för stunden. Är väl snart 5 år sedan jag gjorde en hemsida senast o det märks, satan vad man glömmer fort!

idag har jag vatt på efterkontroll på MVC, kul o sitta med bebis bland alla gravida, minns själv hur jag kände när lille Kenny låg i magen o det satt andra i väntrummet med sina små.. Men ivf så såg allt ba ut.. utom vikten isåfall *hrmp* När jag var inne o bokade tiden för 6 veckor sedan hade jag gått ner 15kg o nu idag vägde jag 2 kg mer :o/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback