Örk!

Vid 5-tiden imorse stod jag på balkongen och rökte, råkade då titta bort mot min stol och såg då ett spindelnät mellan stolen och balkongräcket som var fullt med bruna prickar. Trodde först att det var nåna fröer från ett träd eller nåt. Men tänkte att dom fröar jue inte nu o dessutom så fanns prickarna bara där så jag gick dit o tittade nogrannare. Ser då att det är bebis spindlar, jag ljuger inte om jag säger att där var ca 100! Örk! Jag hämtade flugsmällaren och tog bort det och hoppasdes på att de flesta skulle dö, för hur roligt hade det vatt med ca 100 spindlar när dom blivit lite större? Var ute nyss o kollade igen, där är ca 20 st kvar så fick bort de flesta :o) Men ska för säkerthetskull ta en vända till med flugsmällaren *s*

image11

Nån som känner för att räkna dom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback