Dyrt! :o/

Var nyss o handlade lite som vi behöver, köpte bl.a ett paket schnitsel (vet inte jur det stavas), mjölk, mat till K, smör, bröd och pålägg och lite annat som vi behövde. Gick på nästan 500kr! Man har snart inte råd till att sätta mat på bordet känns det som. Ändå så köpte jag inget onödigt förutom en ask persikor som kostade 26kr.. *suck*

Nåja, gnäll o gnäll... K var gnällig i affären och när jag kom hem så lade jag han i vagnen och han somnade på 2 sek *s* Nu ska jag diska och sen väcka K, ge han mat och sen iväg o hämta M på jobbet sen ska vi iväg o kolla en grej :o)

Tänkte på det, i barnvagnen somnar K hur lätt som helst (man behöver inte ens köra den fram o tbx) men i sin säng vägrar han sova... Man kanske skulle låta han sova i liggdelen i sovrummet eller ta filtarna från vagnen in i sängen? Man kanske ska prova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback