Duktig :o)

Nu har jag vatt duktig, tycker jag själv ivf. Har bakat en morotskaka, diskat en j-la massa, startat en maskin tvätt, vikt o lagt in rentvätt, dammsugat samt badat K. Borde vattna blommorna med men det orkar jag inte, inte just nu ivf.

Jag får mest gjort här hemma mellan 16-19 varje dag förutom när M jobbar förmiddag. Vet inte varför egentligen bara är så..

Nu är min STORA lillasyster på väg till Spanien och Barcelona, hon  skulle vara på Kastrup vid 16, så antar att hon är uppe i luften nu. Hade inte vatt helt fel med en solsemester. Fast jag var jue på Jamaica för ett år sedan men ändå. Får spara ihop pengar och åka sen när K är lite äldre så han osse har lite glädje av det.

Nä nu ska jag se Unga mödrar och vänner. Därefter ska jag försöka få K i säng och sen smaska på morotskakan :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback