Massor!

Har inte haft en lugn stund idag heller! Började med besiktning i förmiddags sen o iväg o kolla färg o tapeter. Efter det hem o gav K mat o åt själv nån macka innan vi begav oss till Bo Ohlsson.

När vi kom tillbaka till Sjöbo igen så fixade vi det sista i färgbutiken. Så nu står det färg, väv och tapeter så fint bakom disken och väntar på att vi kommer o hämtar det. När vi kom hem igen var klockan strax efter 17, började då packa... Höll på till strax innan 21 då jag började diska..

Vet inte vad klockan är för startmenyn är rent cp och har ingen klocka här inne men jag hoppas ivf att klockan snart är 23 så jag kan se sex and the city innan sängen kallar.

Imorgon är det skriva papperna, maskera lister och måla, måla och måla som gäller

Kommentarer
Postat av: anna

Jag skulle vilja tipsa dig om gratisbio.se (och nej, sluta inte att läsa nu!) - jag trodde nämligen inte heller på det när jag motvilligt registrerade mig. Men ärligt talat så blev jag verkligen glatt förvånad! Just nu har jag över 1200 ihopsamlade poäng vilket jag hade kunnat byta ut mot 3 biocheckar, men jag väljer att istället spara vidare till ett presentkort på H&M på hela 700 kronor. Det låter väl för bra för att vara sant men jag kan garantera att sidan är 100 % seriös (jag har förresten sett flera kända bloggare tipsa om den!).

Det går till så att man tjänar in de här "poängen" genom att t ex delta i gratis undersökningar, klicka på dera sponsorer eller värva nya medlemmar. Hur enkelt som helst och i längden väldigt smart. Man får antingen helt gratis biobiljetter eller ett presentkort på 300,500 eller 700 kr som man kan spendera hos t ex H&M, Åhlens, Stadium, Cervera, Kicks, Guldfynd. Det enda du går med på är att på mycket enkla sätt och utan kostnader samarbeta med gratisbio och deras sponsorer!

Du kan väl iallafall kolla in länken? :)) tusen tack! / Anna



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=11766

2008-07-30 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback