Malmö

Kom iväg till Malmö igår, var på Burlöv center o fikade på Espresso House som för den delen öppnar i Ystad till hösten! :o) Hittade ett par jeans som jag köpte :o) Behöver byxor! Hittade ett par capribyxor med för 250kr (halva priset) men det fick räcka med jeansen, man är jue inte gjord av pengar :o/ Körde därefter till Babyringen för att hämta tripp trapp stolen och sitt-delen, så snygg den är! :o) Därefter skulle jag tvätta bilen på det braiga stället men kom inte in :o/ Så det fick va så, körde istället till mamma. Hon hade köpt en sån dära leg magic från tv-shop. Ser så lätt ut på tven men det var allt annat än lätt eller så är det bara mina ben som är klena. Jag var hemma strax innan 20, lagade då middag och sen blev det soffan resten av kvällen.

Idag ska vi sätta ihop stolen till K och börja med smakportioner :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback