Fullt upp




Ninisen, Berit o Märta är ute o käkar gräs

Ska fixa en utebur till djuren så de kan vara ute oftare. Hade alltid djuren ute innan när vi hade trädgård,
men är lite svårt nu när vi bara har balkong. Men de har varit med hos mamma nu i sommar o luftat sig vilket
uppskattas :o)

Idag har vi fått en massa gjort!
Har varit på banken, på Pe-Ge's o ätit mjukglass eller ja de andra åt mjukglass och jag tog en viol milkshake.
Efter det gick vi tillbaka o handlade lite mat på Konsum innan vi traskade till färgaffären o bestämde
vilken färg vi ska på väggarna i hallen.
Väl hemma igen så hade vi tvättstugan så nu är alla gardiner o dukar m.m. tvättade.
Samtidigt som jag tvättade så höll vi på o packa. Packade bl.a handukar och lakan o sånt i en stor plastbag som jag kallar dom från Ullared. Alla som vet vilken jag menar vet osse att den är STOOOR! Och ändå fick inte allt plats *s*
Var nere för en stund sedan och hämtade den sista tvätten. Resten av kvällen ska jag bara slappa, eller ja kanske plocka undan lite till o diska, det behövs alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback