Älskar det!


Imorse vaknade jag vid 7-tiden av att K gallskrek, gick naturligtvis upp och han sov fortfarande, hade väl en mardröm eller nåt. Han blev inte tyst så han fick komma upp o gosa en stund, han ville inte ligga i sin säng så vi somnade tillsist om i min säng. Var ett tag sedan vi låg o sov tillsammans i sängen. Älskar känslan av att han är trygg hos mig! Det var som i tisdags hemma hos C, K satt i babysittern och A satt på golvet o läste en saga för honom så jag o C gick ut för att röka. När vi vatt ute en stund så började Max (hunden) att skälla och K blev rädd och skrek sitt räddskrik som jag kallar det. Jag gick in, då hade J tagit upp honom men det hjälpte inte, han var lika rädd fortfarande. Jag tog honom och han blev tyst med en gång :o) Love it :o)

Kommentarer
Postat av: Johanna

ha en bra kväll! :)

2008-07-10 @ 19:04:35
URL: http://eljs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback