Me&I



Väntar på att mamma ska komma o hämta K, får dock vänta en timme till men ändå. Sen ska jag iväg o unna mig o äta på sibylla, det var evigheter sen. Sen ska jag ut till en tjej från föräldragruppen på Me&I visning. Har aldrig vatt på det innan så det ska bli kul o se vad de har för kläder. Hoppas att där är andra från föräldragruppen så man känner nån. Synd att C är sjuk annars skulle hon följt med...

Igår var jag i Malmö med en annan C på partylite visning. Det var inte jättekul direkt men kul o komma hemifrån o tänka på annat o umgås med C. Var hemma strax innan 23. Så halt det var på vägarna!

Bild tagen från me&i

Kommentarer
Postat av: HANNA

vilken tror du vinner idol ikväll?

2008-12-12 @ 10:17:52
URL: http://ladiewarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback