Dagarna 2

Julafton: Förmiddagen spenderade jag o K i stora rummet. Han lekte på golvet medan jag tittade på snuttar av Dumbo, Hitta Nemo och Ronja. Strax innan 13 stängde jag tven o gick för att göra mig färdig. Skulle jue ut o hämta svärmor. När jag o svärmor var här igen så värmde jag glögg o hackade mandel som vi skulle ha o mysa med tillsammans med kalle anka :o) När kalle slutade så packade vi ihop oss o körde iväg till de andra.

Kändes lite konstigt att inte fira med mamma, systern o mormor o morfar för första gången. Maten var lika god detta året :o) Saknade dock mormors sillsallad, leverkorv och ris á la malta. Vi fick en j-kla massa julklappar, det mesta var till K :o) K var vaken hela eftermiddagen o kvällen. Han somnade inte förräns i bilen hem vid 23-tiden. Svärmor sov här så väl hemma så blev det skitsnack innan man kom i säng vid 2-tiden...

Idag: Upp 8.25 när K vaknade. Jag packade upp en av hans julklappar som han roade sig med medan jag låg på soffan o halvsov. När svärmor kom upp en timme senare så hade vi 3 en liten julfrukost medan M fortfarade sov. Vi skulle vara hos mamma vid 12 för en jullunch men blev duktigt föresenade.... När vi väl satte oss till bords så fick jag min efterlängtade sillsallad och leverkorv :o) MUMS så gott det var! Vi bytade julklappar med varandra efter det... Vi körde hem vid 18-tiden. Väl hemma så packade jag upp alla julklappar och fotograferade dem. Tänkte att det är kul för K sen o se vad han fick sin första jul :o)

Har inte lagt in julklapps fotona än.. orkar inte göra det nu så det kommer en annan dag. Nu ska jag nog lägga mig i soffan o slötitta påtv eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback