Tycker inte om

Avskyr att drömma mardrömmar o inatt var det precis det jag gjorde! Jag bodde med mina föräldrar o syster i ett hus som vi nyligen flyttat in i. Huset var gammalt och hade långa smala obehagliga korridorer med fruktansvärda tapeter från 70-talet. När man släckte ljuset på kvällarna i mitt rum så gick det "trådar" i väggarna som lös blått o rött och rörde sig runt runt hela tiden, precis som ett gigantiskt kretskort eller vad det heter, svårt att förklara men det var så det började ivf. Av nån anledning så hade jag teckningar på väggarna  som där var linjer på efter ljusen. Jag trodde att linjerna var från att pappret hade varit vikt men mamma sa att det var som det var skurit med kniv.. Men ivf så fortsatte det o vara riktigt obehagligt, det slutade med att jag var inne i J's rum för att göra nåt o där såg jag skepnader och saker kastades mot mig m.m. Jag darrade av rädsla och gick till mamma o sa "Jag sover inte en natt till här, jag o K flyttar nu" mamma svarade "ja, det är verkligen nåt konstigt som händer här, du gör rätt i som flyttar, det borde vi med göra" Efter det så vaknade jag. Drömmen verkar kanske inte så äcklig, men fy faen! När jag vaknade så skakade jag, var så rädd så jag hoppade över till M o somnade där efter ett bra tag. T.om M sa att jag skakade/darrade.... Hade vatt kul o veta vad drömmen betyder, är det för att jag sett på det spökprogrammet på tv4+ mycket på sistone eller för att vi nyss flyttat till hus?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback