Nu

Nu har vi internet igen!

Jag är lika smart som vanligt ;o) Satte upp min dator på 2 skokartonger och satte mig på golvet för att börja surfa. Då kom rutan "trådlösa nätverk" upp. Att jag inte tänkt på det innan! Men ivf så sitter jag nu i vardagsrummet o surfar på en av grannarnas nätverk! ja, vadå då? Jag slipper sitta på golvet med mina skokartonger som bord ivf

De senaste dagarna har jag varit jättetrött! Har to.m passat på o sova när K har sovit o gått o lagt mig i rimlig tid men är ändå trött!

Nu har vi bott i huset i 10dagar, trivs här änsåläge men jag saknar balkongen! Där var nästan alltid helt vindstilla o enda gången man blev blöt när de regnade var när det ösregnade o blåste som faen! Här har man visserligen tak ovanför trappan, men ligger vinden på "fel" o det regnar så är det både kallt och blöt! Inte roligt alls!

Nu ska jag fortsätta att läsa bloggar m.m.

Kommentarer
Postat av: jessica

som hos pappa, du surfa länge på grannarnas nätverk :P hahah

2008-08-13 @ 10:40:15
URL: http://jessicapilman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback