Lånat

Sitter nu hos mamma o ockuperar hennes dator. Vårt internet blir som sagt inte inkopplat förräns nästa vecka.

  <a<aZXZz<§qq z Skrivet av K

Lördag: Flyttade! Hade fullt upp hela dagen o somnade sen gott på kvällen i sovrummet med silverfärg och en mörkbrun fondvägg. Hade K högst 20 min på hela dagen! Bytade blöja på honom o gav han mat 1 gång. Tur att farmor o mormor finns så mamma får något gjort.

Söndag: Fixade o donade lite

Måndag: Pratade i telefon, handlade och låg på soffan. Kändes som jag inte gjorde nåt vettigt på hela dagen..

Tisdag: Städat bort det värsta i lägenheten, kan väl säga så här att jag var o slängde 5 soppåsar, 1 påse med glas, och var två vändor o slängde papper.  Trodde att det skulle ta högst 2timmar innan jag var tillbaka i huset, men så fel jag hade! Det tog 5 timmar! Men nu är där riktigt fint inför visningen imorrn.

Planerna för resten av veckan ser ut så här

Onsdag:Fixa o dona i huset. Bl.a borra litta i garderoben för att kunna koppla in tven i sovrummet..
Torsdag: Till Bvc med K, handla litta mat o  hoppas på att mäklaren för lägenheten ringer!
Fredag: ??
Lördag: Ska vi flytta tvättmaskinen till hsuet och tömma källaren.
Söndag: ???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback